Browsing by Subject Dịch vụ du lịch

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Approaching the legal framework for electronic procurement of travel services and travel agencies on-lineAltea Asensi Meras
2012Approaching the legal framework for electronic procurement of travel services and travel agencies on-lineAltea Asensi Meras
2012Approaching the legal framework for electronic procurement of travel services and travel agencies on-lineAltea Asensi Meras
2012Determined elements of consumer tourist service satisfactionMilton Augusto Pasquotto Mariani, ...
2012Determined elements of consumer tourist service satisfactionMilton Augusto Pasquotto Mariani, ...
2012Determined elements of consumer tourist service satisfactionMilton Augusto Pasquotto Mariani, ...
2010Evaluate the impact of Tourism Services Quality on customer's satisfactionA. Mohammad Hersh
2010Evaluate the impact of Tourism Services Quality on customer's satisfactionA. Mohammad Hersh
2005Improving tourism and hospitality servicesE. Laws
2018Nâng cao chất lượng dịch vụ buồng phòng tại các khách sạn ở Đà NẵngLê, Thị Thu Hiền, TS.; Lê, Hoàng Diệu Linh
2006Nghiên cứu WEBGIS phục vụ du lịchTrần Quốc, Vương
2010Quản lý chất lượng dịch vụ du lịch trên địa bàn thành phố Đà LạtNguyễn Thị Bích, Ngọc
2010Quản lý chất lượng dịch vụ du lịch trên địa bàn thành phố Đà LạtNguyễn Thị Bích, Ngọc
2010Quản lý chất lượng dịch vụ du lịch trên địa bàn thành phố Đà LạtNguyễn Thị Bích, Ngọc
2003Service quality in leisure and tourismChristine Williams; John Buswell
2015Tìm hiểu về du lịch và dịch vụ du lịch tại đảo Cù Lao Chàm - tỉnh Quảng Nam.Trần, Thị Mai An; Vũ, Kiều Trinh
2005Tourism SMEs, service quality and destination competitivenessEleri Jones; Claire Haven-Tang
2009Đánh giá chất lượng dịch vụ hướng dẫn du lịch chương trình "Hành trình di sản miền Trung"Bùi Thị, Tám
2009Đánh giá chất lượng dịch vụ hướng dẫn du lịch chương trình "Hành trình di sản miền Trung"Bùi Thị, Tám
2009Đánh giá chất lượng dịch vụ hướng dẫn du lịch chương trình "Hành trình di sản miền Trung"Bùi Thị, Tám