Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/11584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Đào Mạnh, Hùngvi
dc.contributor.authorKS. Nguyễn Đức, Trungvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:25:27Z-
dc.date.available2015-08-13T08:25:27Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Cơ khí Việt Nam. Số 4, tháng 4/2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/11584-
dc.language.isovivi
dc.subjectCơ khí ô tôvi
dc.titleXay dựng thuật toán điều khiển hệ thống chống bó cứng bành xe (ABS) trên cơ sở lý thuyết điều khiển trượtvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Cơ khí (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...