Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13094
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ThS. Lê Thiếu, Tráng | vi |
dc.date.accessioned | 2015-08-13T08:33:38Z | - |
dc.date.available | 2015-08-13T08:33:38Z | - |
dc.date.issued | 2010 | vi |
dc.identifier.citation | Tạp chí Giáo dục số 241(Kỳ 1-7/2007) | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13094 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Tư duy biện chứng | vi |
dc.subject | Dạy học toán | vi |
dc.title | Áp dụng tư duy biện chứng trong dạy học toán giúp học sinh chủ động và sáng tạo trong học tập | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục (TC) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.