Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễ n Quang Giaovi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:33:41Z-
dc.date.available2015-08-13T08:33:41Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ 3(38).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13116-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectGiáo dục đại họcvi
dc.subjectChất lượng đào tạovi
dc.titleKhái niệm chất lượng giáo dục đại học với cách tiếp cận thông qua khách hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...