Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trọngvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:26Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:26Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTạp chí Nghiên cứu Kinh tế Số 368 - Tháng 01/2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14841-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleĐo lường "lòng trung thành" của khách hàng và ứng dụng trong định giá thương hiệuvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...