Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh Phi, Hổvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:26Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:26Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTạp chí Quản lý Kinh tế Số 26(5+6/2009)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14842-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleMô hình định lượng đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng ứng dụng cho hệ thống ngân hàng thương mạivi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...