Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Thị Trâm, Anhvi
dc.contributor.authorHuỳnh Phan Thúy, Vivi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:58Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:58Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ5(40).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15045-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleTiếp cận chuỗi cung ứng nhằm nâng cao lợi thế cạnh tranh cho mặt hàng tôm thẻ chân trắng - Trường hợp Công ty Cổ phần Nha Trang SEAFOODS F17vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...