Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Phạm Thị Bích, Hồngvi
dc.contributor.authorHoàng Thị Bích, Hồngvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:40:10Z-
dc.date.available2015-08-13T08:40:10Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTuyển tập Báo cáo “Hội nghị Sinh viên Nghiên cứu Khoa học” lần thứ 6 Đại học Đà Nẵng - 2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15467-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị thương hiệuvi
dc.subjectĐiện thoại Samsungvi
dc.titleNghiên cứu kiến thức thương hiệu điện thoại di động Samsungvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...