Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS Nguyễn Bách, Khoavi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:41:02Z-
dc.date.available2015-08-13T08:41:02Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.citationTạp chí kinh tế và phát triểnvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15823-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chính ngân hàngvi
dc.subjectTín dụngvi
dc.titleTín dụng bán lẻ một công cụ hữu hiệu trong cạnh tranh dịch vụ khách hàng và kích cầu trong thương mại nước tavi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...