Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thuý Dungvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:52:17Z-
dc.date.available2015-08-13T08:52:17Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18085-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 5; tr. 35-42vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleMức độ kỹ năng giải quyết tình huống có vấn đề của các học viên đang được đào tạo thành hiệu trưởng trường tiểu họcvi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...