Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Tỵvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:52:24Z-
dc.date.available2015-08-13T08:52:24Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18119-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 7; tr. 31-35vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleKết quả thực nghiệm tác động sư phạm nhằm hạn chế những khó khăn tâm lý trong việc giải quyết tình huống sư phạm của sinh viên sư phạmvi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...