Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hiềnvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:52:55Z-
dc.date.available2015-08-13T08:52:55Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18351-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 7; tr. 53-58vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleảnh hưởng của trí tuệ cảm xúc đến việc hình thành kỹ năng làm công tác chủ nhiệm lớp của sinh viênvi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...