Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hươngvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:54:22Z-
dc.date.available2015-08-13T08:54:22Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/18966-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 4; tr. 26-30vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleMột số nhân tố chi phối hành vi tiêu dùng của người dân đối với sản phẩm của các doanh nghiệp tư nhânvi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...