Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/20590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Kim Ngavi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:58:26Z-
dc.date.available2015-08-13T08:58:26Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.issn1859-0039vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/20590-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Trung Quốc, số 2; tr. 46-58vi
dc.subjectNghiên cứu Trung Quốcvi
dc.titleĐặc trưng của thương mại Trung - Việt và phân tích nguyên nhân của nóvi
Appears in Collections:Nghiên cứu Thế giới (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...