Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLưu, Văn Nghiêm, PGS.TS.vi
dc.contributor.advisorNguyễn, Văn Thường, GS.TS.vi
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Tìnhvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:05:26Z-
dc.date.available2018-05-23T02:05:26Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30640-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế Quốc dânvi
dc.subjectKinh tếvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleCác giải pháp marketing nhằm tăng sức cạnh tranh trong kinh doanh vận chuyển hành khách của hãng Hàng không Quốc gia Việt Namvi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...