Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLương, Xuân Quỳ, GS.TSKH.vi
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Tuyết Mai, PGS.TS.vi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Maivi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:05:48Z-
dc.date.available2018-05-23T02:05:48Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30702-
dc.descriptionLuận án tiến sĩ kinh tế. Chuyên ngành: Quản trị kinh doanh (marketing). Mã số: 62.34.05.01vi
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế Quốc dânvi
dc.subjectKinh tếvi
dc.subjectKinh doanhvi
dc.titleChất lượng quan hệ đối tác và sự tác động đối với kết quả kinh doanh của các doanh nghiệp lữ hành Việt Namvi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...