Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Ái, Quốcvi
dc.contributor.authorLê Thị, Huyềnvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:18:14Z-
dc.date.available2018-05-23T02:18:14Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31220-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Sư phạm TP.HCMvi
dc.subjectToán họcvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.titleSố phức và ý nghĩa hình học trong chương trình phổ thôngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học Tự nhiên

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...