Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Ái, Quốcvi
dc.contributor.authorLê Thị, Huyềnvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:18:14Z-
dc.date.available2018-05-23T02:18:14Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31220-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Sư phạm TP.HCMvi
dc.subjectToán họcvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.titleSố phức và ý nghĩa hình học trong chương trình phổ thôngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học Tự nhiên

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LA5724.pdf1.17 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...