Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Phước Minh, Hiệpvi
dc.contributor.authorChâu Thị Lê, Quyênvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:52:52Z-
dc.date.available2018-05-23T02:52:52Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31718-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.subjectPhát triển Du lịchvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectCần Thơvi
dc.titleNghiên cứu mức độ hài lòng của du khách nội địa đối với chất lượng dịch vụ của hệ thống khách sạn nhà hàng thành phố Cần Thơvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...