Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Ngọc, Vinhvi
dc.contributor.authorLê Hữu, Trangvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:53:16Z-
dc.date.available2018-05-23T02:53:16Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31783-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.subjectPhát triển Du lịchvi
dc.subjectDịch vụ khách sạnvi
dc.subjectAn Giangvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ khách sạn của Công ty Cổ phần Du lịch An Giangvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...