Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thanh, Liêmvi
dc.contributor.authorNguyễn Hạnh, Quyênvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:06:54Z-
dc.date.available2018-05-23T03:06:54Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31865-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại nhà máy nhựa - công ty cổ phần đầu tư và sản xuất Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(3).pdf200.31 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...