Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Đăng, Liêmvi
dc.contributor.authorNguyễn Hồng, Sơnvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:06:57Z-
dc.date.available2018-05-23T03:06:57Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31872-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.subjectCông ty vạn Thànhvi
dc.titleCác giải pháp chiến lược phát triển sản xuất kinh doanh của Công ty Vạn Thành đến năm 2010vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...