Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thị Bích, Châmvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thu, Vânvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:22Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:22Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31938-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectTổng Công ty Viễn thôngvi
dc.titleHoạch định chiến lược phát triển Tổng Công ty Viễn thông II đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...