Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê Phan Thị Diệu, Thảovi
dc.contributor.authorHoàng Xuân Bích, Loanvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:39Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:39Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31986-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNâng cao sự hài lòng của khách hàng tại ngân hàng đầu tư và phát triển Việt Nam chi nhánh TP. Hồ Chí Minhvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...