Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Nguyễn Đông, Phongvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Bích, Phượngvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:42Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:42Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31994-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleNghiên cứu thị trường sản phẩm nhóm chăm sóc da tại Việt Nam và giải pháp marketing của công ty quốc tế Minh Việtvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...