Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Nguyễn Đông, Phongvi
dc.contributor.authorChung Thị Minh, Thuvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:50Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:50Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32046-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectDịch vụ quảng cáovi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleChiến lược phát triển dịch vụ quảng cáo trực tuyến của Công ty Cổ phần Viễn Thông FPT đến năm 2010vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47502.pdf2.46 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...