Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Ngô Thị Ngọc Huyềnvi
dc.contributor.authorNguyễn Thanh Hùngvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:03Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:03Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32144-
dc.language.isovivi
dc.subjectThương mạivi
dc.titleNghiên cứu chất lượng dịch vụ cung cấp cho khách hàng doanh nghiệp của các chi nhánh ngân hàng đầu tư và phát triển Việt Nam trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...