Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm Đức, Minhvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:04Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:04Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32154-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectĐầu tư & Phát triểnvi
dc.subjectKhu Công nghiệpvi
dc.titleĐo lường chất lượng phục vụ nhà đầu tư của văn phòng quản lý khu công nghiệp Tân Bìnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...