Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thanh Hộivi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Hải Túvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:08Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:08Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32183-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleMột số giải pháp nâng cao năng lực cạnh tranh của công ty Travel IndoChina trong thu hút khách vào Việt Nam giai đoạn 2011-2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...