Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Đặng Ngọc Đạivi
dc.contributor.authorPhạm Đình xívi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:10Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:10Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32197-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ hộ sản tại bệnh viện phụ sản Quốc tế Sài Gònvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...