Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lưu Văn, Phúvi
dc.contributor.authorĐào Minh, Hàvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:10Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:10Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32200-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị Kinh doanhvi
dc.subjectĐại lý Hàng hảivi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.titleChiến lược kinh doanh cho đại lý hàng hải Việt Nam từ nay đến năm 2015, tầm nhìn năm 2020vi
dc.typeWorking Papervi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...