Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGS.TSKH. Trần Văn, Chánhvi
dc.contributor.authorNgô Thành, Thảovi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:20Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:20Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32267-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.subjectCông ty Sony Việt Namvi
dc.titleĐịnh hướng chiến lược kinh doanh của Công ty Sony Việt Nam đến 2015 (Dự kiến đến 2020)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...