Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thị Bích, Châmvi
dc.contributor.authorNguyễn Anh, Maivi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:20Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:20Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32268-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectThương mại điện tửvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectHành vi khách hàngvi
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến xu hướng thay đổi thái độ sử dụng thương mại điện tử ở Việt Namvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...