Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Hồ Tiến, Dũngvi
dc.contributor.authorNguyễn Chánh, Duyvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:23Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:23Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32288-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectQuản trị chất lượngvi
dc.subjectDịch vụ hàng khôngvi
dc.titleGiải pháp nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ hàng không tại sân bay Liên Khương - Đà Lạtvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...