Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Trầm Thị Xuân, Hươngvi
dc.contributor.authorThủy Ngọc, Thuvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:25Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:25Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32307-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectTài chính Ngân hàngvi
dc.subjectTín nhiệm khách hàngvi
dc.titleHoàn thiện phương pháp xếp hạng tín nhiệm khách hàng doanh nghiệp tại Ngân hàng Đầu tư & Phát triển Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...