Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Vũ Công, Tuấnvi
dc.contributor.authorNguyễn Bá, Hạnhvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:29Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:29Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32336-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.subjectXí nghiệp Thương mạivi
dc.titleChiến lược kinh doanh của Xí nghiệp Thương mại Mặt đất Tân Sơn Nhất đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...