Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Trần Hà Minh Quânvi
dc.contributor.authorThái Thị Thu Giangvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:30Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:30Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32346-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleẢnh hưởng của không gian dịch vụ đến xu hướng trung thành của khách hàng tại các nhà hàng ở Tp. Hồ Chí Minhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...