Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Trần Hà Minh Quânvi
dc.contributor.authorThái Thị Thu Giangvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:30Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:30Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32346-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleẢnh hưởng của không gian dịch vụ đến xu hướng trung thành của khách hàng tại các nhà hàng ở Tp. Hồ Chí Minhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
291.pdf734.92 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...