Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS> Đoàn Thị Hồng, Vânvi
dc.contributor.authorThái Ngọc, hươngvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:32Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:32Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32357-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectKinh tế Thương mạivi
dc.subjectThị trường xuất khẩuvi
dc.subjectGốm mỹ nghệvi
dc.titleXây dựng chiến lược xuất khẩu gốm mỹ nghệ Việt Nam sang thị trường Hoa Kỳ đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...