Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Đinh Công, Tiếnvi
dc.contributor.authorNguyễn Ngọc, Châuvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:33Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:33Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32362-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. HCMvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleMột số giải pháp gia tăng giá trị dành cho khánh hàng được cảm nhận đối với sản phẩm gas bình dân dụng của công ty TNHH gas Petrolimex Sài Gònvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...