Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Phước Minh, Hiệpvi
dc.contributor.authorNguyễn Hoàng Anh, Huyvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:38Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:38Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32397-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectKinh tế Thương mạivi
dc.subjectThị trường xuất khẩuvi
dc.subjectCHLB Đứcvi
dc.titleĐịnh hướng chiến lược xuất khẩu của Công ty Trung Nguyên vào thị trường CHLB Đức đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...