Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Lê Thanh, Hàvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Hoàng, Anhvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:42Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:42Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32431-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng chiến lược marketing của sản phẩm MARTELL tại thị trường Việt Nam đến năm 2020vi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...