Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/35440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorViện Đại học Mở OLA (Canada)vi
dc.date.accessioned2018-05-23T06:32:04Z-
dc.date.available2018-05-23T06:32:04Z-
dc.date.issued2001vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/35440-
dc.language.isovivi
dc.publisherChương trình Phát triển dự án Mê Côngvi
dc.subjectSản phẩm du lịchvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleKế hoạch hóa và phát triển sản phẩm : Quản trị marketing trong các doanh nghiệp vừa và nhỏvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Địa lý

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3317.pdf9.42 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...