Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/35440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorViện Đại học Mở OLA (Canada)vi
dc.date.accessioned2018-05-23T06:32:04Z-
dc.date.available2018-05-23T06:32:04Z-
dc.date.issued2001vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/35440-
dc.language.isovivi
dc.publisherChương trình Phát triển dự án Mê Côngvi
dc.subjectSản phẩm du lịchvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleKế hoạch hóa và phát triển sản phẩm : Quản trị marketing trong các doanh nghiệp vừa và nhỏvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Địa lý

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...