Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2018-05-24T02:41:46Z-
dc.date.available2018-05-24T02:41:46Z-
dc.date.issued2003vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39174-
dc.descriptionThành phố Hồ Chí Minh: Trẻ, 2003.vi
dc.description.abstractKhách hàng. Chăm sóc khách hàng là gì? Giao dịch trực tiếp với khách hàng. Thực hiện chăm sóc khách hàng.vi
dc.language.isovivi
dc.titleBusiness Edge = Chăm sóc khách hàng, phát huy lợi thế cạnh tranh (Bộ sách quản trị Marketing trong doanh nghiệp vừa và nhỏ)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Khoa học đời sống

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...