Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2018-05-24T02:42:02Z-
dc.date.available2018-05-24T02:42:02Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39199-
dc.descriptionThành phố Hồ Chí Minh: Trẻ, 2006.vi
dc.description.abstractChất lượng và khách hàng. Hướng đến chất lượng toàn diện. Nhóm cải tiến chất lượng.vi
dc.language.isovivi
dc.titleBusiness Edge = Tìm hiểu chất lượng có phải như bạn nghĩ không? (Bộ sách quản trị sản xuất và vận hành trong doanh nghiệp vừa và nhỏ)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Khoa học đời sống

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...