Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thượng Tháivi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:52:34Z-
dc.date.available2018-05-24T02:52:34Z-
dc.date.issued2001vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39814-
dc.descriptionHà Nội: bưu điện, 2001. - 212 trang.vi
dc.description.abstractTư duy kinh doanh mới. Kỹ năng giao tiếp với khách hàng. Kỹ năng bán hàng-sản phẩm và dịch vụ bưu chính.vi
dc.language.isovivi
dc.titleHướng về khách hàng [Kỹ năng bán hàng-sản phẩm và dịch vụ bưu chính viễn thông]vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...