Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIu. A. Suliaginvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:55:13Z-
dc.date.available2018-05-24T02:55:13Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40101-
dc.descriptionHÀ NỘI: THÔNG TẤN, 2004.vi
dc.description.abstractKhái niệm, bản chất, các hình thức và thể loại chính của quảng cáo. các công cụ quảng cáo. ngôn ngữ và phong cách của quảng cáo. tổ chức và kế hoạch quảng cáo. một số yếu tố tâm lý-giáo dục học trong hvi
dc.language.isovivi
dc.titleNghề quảng cáo (nghề làm quảng cáo)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...