Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thanh Huyềnvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:56:54Z-
dc.date.available2018-05-24T02:56:54Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40253-
dc.descriptionHà Nội: hà nội, 2005. - 105 trangvi
dc.description.abstractThị trường và nghiên cứu thị trường. Chính sách sản phẩm, giá cả, phân phối, xác tiến hỗn hợpvi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình Marketing căn bản (Dùng trong các trường trung học chuyên nghiệp)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...