Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lứcvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:57:52Z-
dc.date.available2018-05-24T02:57:52Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40332-
dc.descriptionHà Nội: hà nội, 2005. - 109 trangvi
dc.description.abstractMã số, mã vạch hàng hóa. Phương tiện quảng cáo. Phương tiện thanh toán. Kiểm kê hàng hóa. Telemarketing. Mạng Lưới siêu thị ở Việt Namvi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình Nghiệp vụ kinh doanh thương mại dịch vụ (Trọn bộ 2 tập). Tập 2 (Dùng trong các trường trung học chuyên nghiệp) [Mở cửa hàng, cửa hiệu, minimart, super market]vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...