Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBích Ngavi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:58:21Z-
dc.date.available2018-05-24T02:58:21Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40396-
dc.descriptionThành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2006.vi
dc.description.abstractMột văn hóa hiệu quả. Chiến lược nhập đề. Bản thảo đầu tiên. Để có một bài viết hay. Hoạt động viết thường nhật. Thuyết trình. Hậu trường. Thuyết trình thực sự. Đối thoại.vi
dc.language.isovivi
dc.titleHarvard Business Essentials - Business Communication= Cẩm nang kinh doanh Harvard - Giao tiếp thương mại.vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...