Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhilip, Kotlervi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:58:37Z-
dc.date.available2018-05-24T02:58:37Z-
dc.date.issued2003vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40420-
dc.descriptionHà Nội: Thống kê, 2003.vi
dc.description.abstractNhững hiểu biết về quản lý marketing. Phân tích các cơ hội marketing. Nghiên cứu và lựa chọn các thị trường tieu thụ. Hoạch định chiến lược marketing. Xây dựng các chương trình marketing. Tổ chức thực hiện và kiểm tra các nỗ lực marketing.vi
dc.language.isovivi
dc.titleMarketing management= Quản trị marketingvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...