Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Namvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:58:59Z-
dc.date.available2018-05-24T02:58:59Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40455-
dc.descriptionHồ Chí Minh: thành phố Hồ Chí Minh, 2005. - 178 trang.vi
dc.description.abstractKỹ thuật marketing du lịch. Dịch vụ du lịch. Cách tổ chức quản lý khách sạn, nhà hàng. Đặt giá các dịch vụ du lịchvi
dc.language.isovivi
dc.titleSách hướng dẫn du lịch Việt Nam. Marketing du lịch [Tiếp thị, định giá, tổ chức, quản lý khách sạn, nhà hàng, tua du lịch lữ hành]vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...